.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این قصه سر دراز دارد .....
باز هم سرما ؛ بازهم بی تدبیری مدیران استان!
شمال نیوز : این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از مدیران ارشد نمی باشد؟ ....

شمال نیوز : حتما سال 86 یادتان هست . در سال 86 سرما و یخبندان زود هنگام ، مردم مازندران را غافلگیر کرده بود و باعث افت و قطع گاز آب و برق شد.

مازنی ها خصوصا چند شهرستان مرکزی استان برای تهیه نفت سفید ساعت ها در صف های طولانی منتظر چند لیتر نفت بودند  و بعضی به علت کمبود نفت محبور شدند اقدام به  قطع درختان در حاشیه جاده ها کنند و  قمیت بخاری نفتی و هیزمی را پنج برابر  خریداری  کردند . نان هم نایاب شده بود و با بسته بندی با قیمتی چند برابر به مردم می رسید و باقی قضایا که شرح آن در این مجال ضروری به نظر نمی رسد .

آنچه مسلم است اینکه مردم مازندران در آن سال صبوری و بردباری کردند تا مسولان برای آینده استان برنامه ریزی کنند اما افسوس ! مجددا در سال 92 باز برف و یخ از راه رسید و مردم مازندران خصوصا رامسر ، تنکابن و چالوس و....را غافلگیر کرد. که مردم برای تهیه وسایل گرمایی چندین برابر پول پرداخت کردند و یک باطری آب معدنی پنج برابر قیمت فروخته می شد .باز گفتند این بار مسولان  غفلت کردند و نیازی به عذرخواهی آنان نیست .

برای بار سوم مجددا حوادث طبیعی بنام طوفان از راه رسید ودر قایم شهر و آمل و...   باعث قطع آب و برق  و گاز شد . باز مردم صبوری کردند.

برای بار چهارم  برف و یخ از راه رسید  و آب برق و گاز خیلی از مناطق  قطع گردید و صف نفت خرید بخاری نفتی و هیزمی بعد از نه سال تکرار و تکرار گردید !!!

این بار باید با مسولان مازنی از چه ادبیاتی سخن گفت که توهین تلقی نشود .آیا این نشانه بی تدبیری ،سهل انگاری و بی توجهی و شاید بی کفایتی بعضی از  مدیران ارشد نمی باشد؟

ستاد بحران در این استان ظاهرا نقش خبرگزاری را بازی می کند و هر چندگاهی فقط  هشدار می دهد .اما اقدامات عملی برای پیش بینی و پیشگیری و مقابله با بحران تاکنون از ستاد  مشاهده نشده است. 9 سال استان ، افت گاز دارد چرا تاکنون برای حل این مهم و ضروری اقدامات اساسی و پیشگیرانه ای انجام نگرفت!

حال با توجه به آغاز فصل سرما و احتمال حوادث تکراری ، آیا مسولان تدابیر لازم را در مقابله با سرما اتخاذ نمودند؟ یا این که  هم اکنون مردم  باید دنبال تهیه هیزم ، نفت سفید و خرید  بخاری نفتی و هیزمی باشند .

البته عقل سلیم حکم می کند که نباید تحت تاثیر شعارها و وعده های مسو لان قرارگرفت و مردم صبور برای مقابله با بحران احتمالی خودشان را تجهیز کنند و به وعده های آقایان توجه نکنید

آبان 95 - شهرودی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 6 آذر 1395
دقیقا چهار پنج روزه که روستای رود باردشت از توابع دشت سر امل اب اشامیدنی ندارند اب چاه قحطه
ناشناس 6 آذر 1395
مسولان با نماينده ما كجا داريم الان همه فكرشون بندراميرآباد هستن با پست هاي سياسيشون-واقعا جاي تاسف داره 20سانت برف اومد نميدونن چيكار ميكنن .بنازم نماينده مردم تبريز واردبيل
رضا 6 آذر 1395
اين بي تدبيري از مديران و نمايندگان مازندراني خصوصا از بي كفايتي جناب آقاي فلاح استاندران مازندرا هست.
علی 6 آذر 1395
سلام
جناب شهرودی عزیز
ضمن تایید نظرات جنابعالی،
مگر ما سازمان عریض وطویلی به نام سازمان مدیریت بحران نداریم ؟
مگر پیش بینی نشد که برف وسرما در راه است؟
این دولت که تدبیر دارد مگر اینکه بگوییم هنوز مردم مازندران خصوصا"مردم شهرهای بابل،آمل وبابلسر هنوز طعم شیرین تدبیر را نچشیدند؟!!!!
من دوپیشنهاد برای رفع این مشکل دارم تا مشکلات را ملموس تر حس نماییم.
1-به جای سازمان مدیریت بحران سازمان بحران مدیریت تاسیس گردد.
2-برای مرتفع شدن مشکل مردم شهرهای بابل،آمل وبابلسر از جهت عدم قطعی گاز این مورد در سند برجام نیز منظور گردد.چون نیامده باعث قطعی گاز شده است.
- 6 آذر 1395
ازبدو انقلاب تاكنون سهم استان باين استان داده نشد.درهمان موقع حتي حالاهم نمايندگان سهم استان را ميبخشيدند تا نماينده شوند ومديران پيگيري نميكردند تادر پست خود ابقا شوند .تعداد زيادي ازپروزه هاي ملي ازمحل تبصره هاي بودجه اجرا شد كه فشار به منابع ملي نيايد.بهمين دليل زيربناهاي استان درست نشد وشهرهاي ما همچنان مانند 38سال قبل است عمرات شهري وروستايي اجرا نشد ومردم بعلت ناتواني در اداره زندگي زمينهاي كشاورزي را فروختند كه ويلا سازي شود وهر وقت كه حوادث طبيعي رخ ميدهد باز هم اين مردم استان هزينه ميدهند
نا شناس 6 آذر 1395
آنقدر استان ما در اینگونه موارد ضعیف است اگر خدای ناکرده زلزله ای یا سیل یا طوفان های شدید که در کشورهای دیگر میاید در استان ما این بلایا بیاید واویلا می شود. به راستی ضعف استان ما با این همه منابعی مثل جنگل دریا کشاورزی دامداری و نیروی انسانی در کجاست. با وجود منابع گسترده در استان ما، اگر خدای ناکرده مشکلی در استان های دیگر پیش بیاید، استان ما باید تامین کننده استانهای دیگر حتی کل کشور باشد ولی باید تاسف خورد.
بهترین منابع زمینیی کشاورزی دامداری که میتواند کل کشور را تغذیه کند در حال تبدیل شدن به ویلاها است که عده ای پنج شنبه و جمعه ها بروند کباب درست بخورند و شادی کنند و سر آخر هرچی زباله را می ریزند و بای بای میکنند میروند. واقعا جای تاسف است فقط دعا کنیم آن طوفان ها و سیل های خروشانی و ... که در کشورهای دیگر میاید در استان ما نیاید تا در آینده بعنوان شهر زیر خاکی باستانی شناخته شویم و آیندگان ما را در زیز خروارها خاک پیدا کنند
راوی 6 آذر 1395
با عرض سلام و خسته نباشید..سالهاست که بی کفایتی دولت مردان ما مردان این دیار را ازار می دهد چه کنیم که اینان مردم را فقط در زمان ارا میبینند...اگر قابل هدایت هستند هدایت در غیر این صورت رسوا ونابودشان بگردان/////////؟؟؟؟؟
نا شناس 5 آذر 1395
سال 86 که گاز مازندران قطع شد رئیس جمهور وقت شبانه به مازندران سفر کرده و تشکیل جلسه ستاد بحران استان انجام شد اما در حال حاضر...
نا شناس 5 آذر 1395
مهم حفظ میز است برادر جان.بی کفایتی ها که ....
مرتضی 5 آذر 1395
سلام شهرنورخیابان نیما الان چهارروزه که آب شهری نداریم
نا شناس 7 آذر 1395
وقتی اضافه کار و ماموریت پرسنل استانداری دیر واریز میشه تازه ستاد بحرانشون فعال میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.